Złożoność obowiązków nałożonych na przedsiębiorcę oraz niemożność weryfikacji prawidłowego wywiązywania się z nich aż do momentu kontroli prowadzonej przez organy publiczne, istotnie zwiększa ryzyko prowadzonej działalności. Audyt pozwala dokonać sprawdzenia poprawności wywiązywania się z obowiązków nałożonych przepisami prawa przed kontrolą, a tym samym umożliwia minimalizację kosztów ewentualnych błędów i omyłek popełnionych przy prowadzeniu działalności

Audyt podatkowy

Audyt obejmuje sprawdzenie poprawności rozliczeń podatkowych (VAT, CIT, PIT oraz podatki lokalne) oraz wywiązywanie się z obowiązków informacyjnych nałożonych przepisami prawa dewizowego.Audyt prowadzony jest metodą pełną (kontrola całości dokumentacji) lub metodą wyrywkową.

Analiza finansowa

Analiza jest instrumentem zarządzania finansami dla tych przedsiębiorców, którzy nie zatrudniają dyrektora finansowego. Pozwala na wdrożenie wybranych narzędzi controllingowych, ułatwiających zarządzanie finansami przedsiębiorstwa.

Audyt prawny

Dotyczy prawidłowości sporządzonej dokumentacji o charakterze prawnym, w tym umów (kontraktów), dokumentacji pracowniczej a także dokumentacji wymaganej przepisami prawa handlowego.

Audyt zamówień publicznych

Kancelaria współpracuje ze specjalistami zajmującymi się na co dzień prawem zamówień publicznych. W konsekwencji, poza doradztwem związanym z zamówieniami publicznymi, oferuje także audyt prawidłowości wywiązywania się z przepisów o zamówieniach publicznych przez podmioty zobowiązane do stosowania przedmiotowej ustawy.

Audyt

W zakresie naszych usług znajdziesz pełne wsparcie Twoich procesów biznesowych.